Autamme ihmisiä

löytämään

elämäänsä suunnan ja päämäärän, sekä kasvamaan Jeesuksen Kristuksen omakohtaiseen tuntemiseen.

Seurakuntayhteydessä sinulla on mahdollisuus löytää uusia ystäviä ja osallistumalla toimintaamme saat elämääsi runsaasti uutta sisältöä

Jäikö puhe kuulematta tai haluatko kuulla sen uudestaan?

Nauhoitamme suuren osan tilaisuuksiemme puheista ja saarnoista.
Voit kuunnella ne jälkikäteen arkistostamme.

Seurakuntamme perustehtävä on julistaa Jumalan sanomaa ja kertoa ihmisille Jeesuksesta. Nämä kristilliset perusarvot ovat lähtökohta kaikelle hyvin monipuoliselle toiminnallemme.

Alapuolelta löydät tietoa eri työmuodoistamme.

Seurakuntaperhe koolla

Kokoonnumme yhdessä seurakuntana sunnuntain jumalanpalvelukseen, joka koostuu opetuksesta, rukouksista, lauluista ja henkilökohtaisista kokemuksista. Sinulla on myös mahdollisuus henkilökohtaiseen rukouspalveluun sairauden tai muun asian kohdatessa. Usein tilaisuuksien jälkeen kahvittelemme yhdessä keskustellen ja vaihtaen kuulumisia. Ovella sinut toivotetaan tervetulleeksi, jolloin voit halutessasi kysyä lisätietoja tilaisuudesta.

Keskiviikkoisin kokoonnumme yhdessä rukoilemaan henkilökohtaisten ja muualta saatujen rukouspyyntöjen pohjalta. Mikäli et itse pääse paikalle, voit jättää oman rukouspyyntösi yhteystiedoista löytyvällä lomakkeella.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Kohtaamisia arjessa

Käymme säännöllisesti viemässä iloa päivään lauluhetkien muodossa Huittisten palvelutaloilla sekä terveyskeskuksessa.

Seurakunnassamme järjestetään kerran kuukaudessa talkoovoimin ilmainen ruokailu lähimmäisille. Ruokailut alkavat klo 12 hartaudella.

Tulevat lähimmäisruokailupäivät näet toimintakalenteristamme sekä ruokailujen yhteydessä jaettavasta kortista. Näissä ruokailuissa vierailee keskimäärin n. 70 henkilöä.

Olet sydämellisesti tervetullut ruokailemaan!

Seurakuntamme on ollut jo yli 40 vuotta säännöllisesti mukana järjestämässä vangeille yhteiskristillisiä hengellisiä tilaisuuksia Satakunnan avovankilan Huittisten osastolla.

Muistamme ikääntyneitä henkilökohtaisilla vierailukäynneillä.

Voit halutessasi kutsua meitä kotikäynnille. Ota yhteyttä yhteystiedoista löytyvällä lomakkeella tai soittamalla.

Raamatun tutkimista ja rukousta

Seurakunnassamme järjestetään kerran vuodessa kristinuskon perusteita ja perustotuuksia käsittelevä Alfa-kurssi. Kurssi on suunnattu kaikille kristinuskosta kiinnostuneille, erityisesti äskettäin uskoontulleille, etsijöille ja epäilijöille.

Levitä tietoa ystäville, sukulaisille ja naapureille sekä kutsu heitä mukaan. On tärkeää, että kutsu esitetään hyvissä ajoin, jotta heillä on aikaa miettiä osallistumispäätöstään ja orientoitua kurssiin.

Kurssille voi ilmoittautua jo etukäteen Alfa-sivuilla.

Raamattupiireissämme käydään Raamattua läpi keskustellen. Tule mukaan tutkimaan Raamattua.

Katso tarkemmin toimintakalenterista.

Naisten rukouskahvila pidetään noin kerran kuukaudessa. Naiset kokoontuvat yhteen tapaamaan toisiaan sekä keskustelemaan ja rukoilemaan yhdessä.

Katso tarkemmat ajankohdat toimintakalenteristamme.

Lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta

Nuorissa on tulevaisuus

Alakouluikäisten Varkki-illoissa on mukavaa yhdessäoloa, rukousta, raamiksia ja teema-iltoja sekä herkutteluhetki!

Nuorten toiminta on suunnattu 13-20 -vuotiaille. Katso tarkemmin kalenterista.

Lähetystyötä ulkomailla

Seurakuntamme on ollut jo kymmeniä vuosia mukana tukemassa evankeliumin levittämistä eri maanosiin. Olemme saaneet myös vuosikymmenten aikana siunata useita seurakuntalaisiamme lähetystyön pariin.

Tällä hetkellä seurakuntalaisemme tekevät lyhyempiä evankeliointimatkoja eri maihin ja tuemme säännöllisesti Suomen Vapaakirkon kautta avioparia lähetystyössä Thaimaassa.

Tutustu tästä Thaimaan lähetteihimme.

Olet sydämellisesti tervetullut tilaisuuksiimme!

Seurakuntamme sijaitsee Huittisten keskustassa, liikenneympyrän vieressä, osoitteessa Lauttakylänkatu 1. Parkkipaikan löydät talon kaupungintalon puoleisesta päädystä.